Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 3 sierpnia 2016

SEKRETY ZDROWIA LOUISE HAY - WYDAWNICTWO ASTROPSYCHOLOGII

Sekrety zdrowia Louise Hay, to duża pozycja na temat naturalnego uzdrawiania. Jej autorka to popularna nauczycielka sztuki samorozwoju i holistycznego uzdrawiania. Książkę współptworzyła także Ahlea Khadro – założycielka ośrodka zdrowia, oraz heather Dane – doradca życiowy i ekspert medycyny. Takie połączenie ekspertów z różnych dziedzin, sprawia, że książka może rozpatrywać wiele aspektów życia człowieka. 




Bardzo ważne, że autorki zawarły w książce autentyczne przeżycia oraz opisy leczenia różnych pacjentów – dlatego możemy zobaczyć powodzenie różnego rodzaju terapii i jej przeprowadzanie na danej osobie. Ludzie są w różnym wieku i cierpiący na odmienne choroby, co stanowi pewien przekrój w jakim możemy zobaczyć wszelkie metody promowane przez autorki: zarówno ćwiczenia psychologiczne, naturalne metody leczenia czy oczyszczanie organizmu. 

W książce znajdziemy także metody dotyczące zdrowego żywienia oraz rady, jak najlepiej zaopatrzyć się w zdrowe i naturalne produkty. Nie mniej ważna jest odpowiednia naturalna suplementacja i odpowiedni sposób przygotowania potraw. Niezmiernie zaciekawił mnie rozdział dotyczący samodzielnego wzmacniania organizmu i poprawy jego wydajności. Znajdziemy tam kilka programów profilaktycznych, które bardzo przypadły mi do gustu.

http://www.studioastro.pl/

1 komentarz:

  1. Z przyjemnością przeczytałabym tą książkę i zaczerpnęła z niej kilka rad. Przydałoby mi się.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...