Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 15 lipca 2015

Azzaca Doctor Brew



Kolejne z piw to Azzaca, które zaciekawiło mnie nowoczesną szatą graficzną w kolorze czarno – żółtym. Piwo znajduje się w 500 ml butelce. 



Co bardzo podoba mi się w piwie to etykiety – ciekawe opisy na temat smaku oraz składników piwa. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. 

Piwo ma kolor starego złota i jest bardzo mętne, przy wlewaniu do szklanki piany jest niewiele. 

Goryczka jest bardzo delikatna i trudno wyczuwalna (co akurat lubię), napój ma wyczuwalną nutę cytrusową. Bardzo dobrze smakuje schłodzone.

Zapraszam na stronę Doctor Brew

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...