Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 20 lipca 2015

Recenzja olejku BIO OIL i plastrów od BLOG RECCOMEND



Witajcie!

Produkty otrzymałam ponieważ zostałam wybrana do testu przez portal BLOG RECCOMEND

Cieszę się, że miałam okazję przetestować bardzo znany i ceniony olejek Bio-Oil. Jest to specjalny olejek do pielęgnacji skóry problemowej, który najlepiej stosować podczas masażu, który poprawia działanie produktu.

Kiedy stosujemy olejek regularnie np. 2 razy dziennie po kąpieli, możemy zobaczyć pozytywne efekty: skóra jest dobrze napięta i nawilżona, zdecydowanie gładsza.

Olejek jest niezwykle lekki i delikatny, przez co dobrze rozprowadza się na skórze. Nie powoduje plamienia ubrań oraz ma nietłustą konsystencję.

W swoim składzie zawiera witaminy A i E oraz wyciągi z roślin: olejek z nagietka, lawendy, rozmarynu, rumianku. Olej ma delikatny i subtelny zapach, który uprzyjemnia jego stosowanie.

Jedyne co mi się nie spodobało w tym produkcie – zawartość ciekłej parafiny. To jedyna wada tego olejku, bo poza tym sprawdza się rewelacyjnie.


Otrzymałam również rewelacyjne plastry SALVEQUICK do stosowania na pięty.

Produkt jest bardzo łatwy w użyciu i niezwykle potrzebny na wakacje - szczególnie do butów na obcasie, które bardzo często obcierają.

Wakacje to czas kiedy rzadko chodzimy w skarpetkach, a buty ubieramy na bosą stopę co często jest ryzykiem otarć, które są niezwykle bolesne. Te plastry mają cielisty kolor i są niewyczuwalne, dobrze chronią pięty.


3 komentarze:

  1. z chęcią zakupie sobie kiedyś ten bio oli ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku olejki wedruja tylko na wlosy... tlusta skora niestety.

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kupić te plastry
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...