Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 3 lipca 2015

Sunny ALE od Doctor Brew



Firma Doctor Brew została stworzona z prawdziwej pasji do tworzenia piwa, aby poszukiwać nowych ciekawych kompozycji smakowych i zaoferować coś, czego jeszcze na rynku piwa nie było.

 Jeśli potrzebujecie odmiany od znanych i popularnych piw koncernowych, zapraszam Was na recenzje wybranych piw Doctor Brew, jakie otrzymałam do degustacji aby podzielić się z Wami przemyśleniami. 

Zazwyczaj preferuję piwa z małych browarów lub lokalne, ponieważ mają lepszy, bogatszy smak i są robione z lepszej jakości składników. 
Kupując piwa z małych browarów, a nie koncernów, wspomagamy polską gospodarkę a nie zagraniczne firmy.



Dzisiaj przedstawię Wam piwo Sunny ALE, które zachęca swoją czarno – żółtą etykietą.

 Piwa Doctor Brew sprzedawane są w 500 ml ciemnych butelkach z kapslem.

 Barwa słonecznego piwa to coś pomiędzy bursztynem a brzoskwinią, piana jest kremowa i opada po pewnym czasie. 

Spodziewałam się czegoś o bardziej stonowanym smaku, piwo posiada niestety zbyt wiele goryczki, choć wyczuwalne są lekkie nuty cytrusowe. 

ZAPRASZAM NA STRONĘ DOCTOR BREW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...