Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 20 lipca 2015

Biostymulator wzrostu włosów Mario Luigi

Biostymulator wzrostu włosów marki Mario Luigi to inaczej wysoko skoncentrowana odżywka z naturalnych składników o silnym działaniu. Jest to produkt w łatwej do użycia formie sprayu. Butelka zawiera 100 ml płynu.




Produkt ma delikatny zapach ziołowy, na pewno nie jest on uciążliwy ani za mocny. Ciecz ma kolor lekko zielony, transparentny. Produkt dobrze rozprowadza się na włosach i nie powoduje ich lepienia. Pierwsze efekty stosowania produktu zauważyłam po dopiero 3 tygodniach codziennej aplikacji.

Włosy mniej wypadają (a wczesniej miałam z tym problem ze względu na dekoloryzacje oraz wielokrotne rozjaśnianie i farbowanie) oraz są mocniejsze, mniej się łamią czy rozdwajają. Cena produktu niewielka w porównianiu z innymi preparatami tego typu.

ZDROWIE I URODA



1 komentarz:

  1. Coś dla moich włosów
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...