Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 14 lipca 2015

Recenzja kremu do włosów PRO - F od WATS

Witajcie!

Dziś mam zamiar napisać Wam o nowości z oferty sklepu fryzjerskiego WATS, a jest to multi krem marki PRO - F. Jest to bardzo ciekawy produkt w nowatorskiej oprawie - ma konsystencję kremu, jest odżywką bez spłukiwania z zawartością drogocennych olejków, które pielęgnują włosy.

W składzie znajdziemy olejek arganowy - klasyk do pielęgnacji włosów, olej lniany, jojoba oraz słonecznikowy a również dobroczynna dla włosów witamina E i kwasy z grupy Omega.

Krem opakowany jest w tekturowe opakowanie, a sam produkt mieści się w wygodnym 50 ml opakowaniu typu airless (dzięki temu produkt łatwo wydobyć do samego końca).

Produkt ma kremową, lekko wodnistą konsystencję i jest biało - perłowego koloru. Rozgrzany w dłoniach dobrze rozprowadza się na włosach. Ja stosuję go na mocno przesuszone dekoloryzacją i farbowaniami końcówki. Wrażenie jest takie, że włosy są łatwiejsze do układania i mniej się łamią.

Dodaje kosmykom włosów ładnego blasku, a dodatkowo nie obciąża włosów. Zapach jest delikatny i subtelny, długo utrzymuje się na włosach.

To kolejny produkt z serii profesjonalnej, który przypadł mi do gustu! Super!









Produkt możecie zakupić TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...