Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 12 czerwca 2016

Lynia - krem anti - aging od e-naturalne

zapraszam na stronę E-NATURALNE

Lynia to marka naturalnych, gotowych kosmetyków dostępna w sklepie E-naturalnie. Już kiedyś recenzowałam Wam te wspaniałe kremy, które z całego serca polecam – przetestowałam kilka różnych i za każdym razem byłam bardzo zadowolona z tych produktów. Ale dziś chciałabym opowiedzieć Wam o kolejnym produkcie wartym uwagi – Jest to krem anti – aging z komórkami macierzystymi z jabłka oraz zawartością koenzymu q10.



W swoim składzie zawiera komórki macierzyste z jabłka oraz koenzym q10, witamina młodości która jest istotna dla prawidłowych procesów przebiegających w naskórku. 

Koenzym q10 jest istotny dla naszej skóry zarówno jako suplementacja wewnętrzna (oprócz wartości pozytywnych dla skóry wpływa dobrze na cały ustrój i zdrowie organizmu, pozwala zachować młodość komórek całego organizmu, zapobiega przedwczesnym zawałom i innym problemom zdrowotnym). W kosmetyce również wykorzystuje się jego wspaniały potencjał.


Krem bardzo dobrze się rozprowadza po skórze, nie pozostawia tłustej warstwy oraz jest odpowiedni także pod makijaż, chociaż najlepiej sprawdza się na noc. Ma bardzo ładny, delikatny i subtelny zapach który uprzyjemnia stosowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...