Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 30 maja 2016

bielenda - sea algae krem



Nowa seria marki Bielenda, Sea Algae, utrzymana jest w morskiej kolorystyce a jej składnikiem dominującym są algi morskie. Opakowanie jest prosto oznakowane i estetyczne, a sam krem umieszczony jest w słoiczku zamkniętym dodatkowo ochronną membraną.

Krem ma lekką konsystencję i jest koloru białego. Dobrze rozprowadza się po skóre. Zadaje się zarówno na noc jak i na dzień, zarówno bez makijażu jak i pod makijaż (u mnie nie sprawdził się jedynie w przypadku podkładu typu kamuflaż, ale z wsystkimi innymi idealnie współgra). W składzie produktu znajdziemy kwas hialuronowy, który ma wpływ na nawilżenie naskórka oraz zachowanie tego nawilżenia w skórze oraz poprawia kondycję skór.

 Kolejnym składnikiem jest ekstrakt z alg laminaria oraz naturalny polisacharyd pozyskiwany z alg brunatnych, który jest źródłem łatwo przyswajalnych dla skory minerałów, odżywia, wygładza skórę oraz działa detoksykująco. Krem po regularnym czasie stosowania spłyca drobne zmarszczki i działa antystarzeniowo. 





BIELENDA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...