Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 30 maja 2016

błyszczyk la luxe paris

Błyszczyk la luxe paris ma ciekawe opakowanie – wykonane z grubego, przeźroczystego plastiku zwieńczonego zakrętką z czarnym wtopionym w nią plastikiem. Takie wykonanie sprawia, że opakowanie wygląda na eleganckie a sam produkt na luksusowy – to uczucie wzmagają złote napisy na opakowaniu.

Opakowanie zawiera 7,5 ml produktu, a kolor jest różowy, dosyć intensywny w opakowaniu, na ustach wygląda naturalnie i estetycznie. Zawiera małe błyszczące drobinki które optycznie powiększają i podkreślają usta.

 Błyszczyk ma bardzo ladny zapach przywodzący mi na myśl owoce egzotyczne. Pacynka sprawia, że dobrze się rozprowadza. Długo utrzymuje się na ustach, jest wydajny. Jedyna wada jaką zauważyłam to zbytnia lepkość – nie lubię gdy kosmetyki takie są.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...