Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 30 maja 2016

la luxe paris - podkład magical cover

La luxe paris magical cover to podkład intensywnie kryjący o właściwościach długotrwałego makijażu (producent podaje, że produkt utrzymuje się 24 godziny na skórze, co moim zdaniem zazwyczaj jest nieosiągalne przez jakikolwiek produkt, jednak dla mnie to funkcja zbyteczna – żadna kobieta nie ma całą dobę na sobie makijażu.

Dlatego kilkugodzinna trwałość jest dla mnie wystarczająca a ten produkt spełnia taką rolę). Do testowania dostałam odcien numer 104 (nude) który okazał się odrobinę za jasny. Produkt dobrze się rozprowadza, najlepiej wygląda na wcześniej oczyszczonej skórze twarzy gdy nie mamy suchych skórek czy przesuszonych miejsc na twarzy.

 Nie tworzy efektu maski, zapewnia gładkie, ładne wykończenie makijażu. Dobrze kryje niedoskonałości, nie potrzeba używac już korektora. Produkt nie wysusza skóry, ponadto ma filtr słoneczny. Dla mnie jedynym minusem jest za ciężka, nieco tłusta konsystencja produktu – wolę bardziej wodniste, o konstencji kremu. 



1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęć jak się prezentuje na buzi i jaki ma kolorek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...