Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 30 maja 2016

La luxe paris - long lasting enamel

Long lasting nail enamel to lakier do paznokci marki La luxe paris. Jest to produkt typu lakieru który długo się utrzymuje – long lasting. Bardzo spodobały mi się klasyczne, eleganckie opakowania lakierów które zawierają aż 12 ml co zapewnia ich wysoką wydajność. Otrzymałam dwa kolory – intensywny różowy numer 07 oraz 14 – szary odcień.

 Odcienie są bardzo ładne i idealne na lato, intensywne. Malowanie paznokci jest łatwe dzięki odpowiedniemu pędzelkowi, który nie tworzy smug. Wystarczą dwie warstwy żeby osiągnąć odpowiedni efekt. Lakier utrzymuje się kilka dni, zanim zaczną pojawiać się odpryski. 



1 komentarz:

  1. oba kolory są ładne, widziałam je już u kogoś na b;logu na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...