Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 30 maja 2016

Oeparol plyn micelarny

Płyn micelarny do demakijażu marki Oeparol to produkt do pielęgnacji o tym samym zapachu co jedwab do ciała oraz krem do twarzy.

Zapach jest trudny do opisania, ale delikatny i przyjemny – bardzo polubiłam tą kolekcję kosmetyków. Płyn micelarny znajduje się w opakowaniu plastikowym o pojemności 200 ml, a produkt ma odcień przeźroczystego płynu.

Produkt nie powoduje efektu lepienia się skóry oraz jej ściągnięcia po wykonaniu demakijażu za co wielki plus. Dobrze zmywa makijaż, zwłaszcza ten oczu – co również bardzo mi się spodobało bo niestety nie wszystkie produkty dobrze dają sobie z tym radę. Nie pozostawia podrażnień, skóra po użyciu jest gładka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...