Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 30 maja 2016

Slim cellu corrector

Slim Cellu Corrector to skoncentrowane termoaktywne serum, czyli produkt mający zastępować zabiegi medycyny estetycznej – radiofrekwencje rf (jest to ostatnio bardzo popualrny trend na naszym rynku kosmetycznym). Przyznam, że z wielką ciekawością śledzę tego typu produkty będące alternatywą drogich zabiegów kosmetycznych, dlatego ucieszyłam się z możliwości przetestowania tego produktu. Serum znajduje się w dużej tubie o pojemności 250 ml .

Kosmetyk ma lekką konsystencję, biały kolor oraz dobrze rozprowadza się po skórze – po kilku minutach od aplikacji odczuwamy efekt rozgrzania skóry. Nie podoba mi się zapach produktu – jest on świeży, niezidentyfikowany, trochę chemiczny – nie są to zapachy które trafiają w mój gust, gdyż wolę takie bardziej stonowane i delikatne.

Po kilkutygodniowym stosowaniu widać jednak efekty ponieważ skóra jest wyraźnie ujędrniona i szczuplejsza. Efekt stosowania na udach oraz pośladkach bardzo mnie zadowolił. Polecam wszystkim dziewczynom które są systematyczne – przy takim stosowaniu na pewno będziecie zadowolone z efektów. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...