Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 15 maja 2016

L'oreal fibralogy - IPERFUMY




Przyszedł czas na opisanie jednego z produktów, jaki stosuję od bardzo długiego czasu do pielęgnacji włosów. Nie ma lepszej odżywki dla zniszczonych włosów jakie ja mam. Naprawdę dużo z nimi eksperymentowałam: najpierw fioletowe, później czarne, kolejno dekoloryzacja i brązowe, kolejna dekoloryzacja i blond. Teraz mam ombre. Tak więc na przestrzeni ostatnich lat zrobiłam z włosami dużo, co sporo je zniszczyło. Zwłaszcza po dekoloryzacji, rozjaśnianiu czy pasemkach stały się bardzo złej jakości. Włosy są suche, łamią się, są niemiłe w dotyku i pourywane. Zastosowanie tej odżywki zmienia ich strukturę: są delikatne, mięsiste, łatwe do rozczesania i układania, mniej się łamią. Myślę, że efekty byłyby najlepsze gdybym stosowała jednocześnie wszystkie produkty z danej gamy (tzn. jest jeszcze szampon, aktywator gęstości włosów do mieszania z maską i maska), ale obecnie pzostaje jedynie z odżywką. Może kiedyś spróbuję pozostałych produktów i wam o tym napiszę. To byłoby ciekawe doświadczenie.

Jest to odżywka L’oreal Fibralogy, która dostępna jest w sklepie internetowy Iperfumy. Produkt ma opakowanie w kolorze niebieskim, które możemy postawić na zatyczce, przez co produkt jest dobrze dozowany, ponieważ spływa ku dołowi. Opakowanie 200 ml jest dosyć wydajne jak na taką odżywkę. Zapach jest luksusowy, kojarzy mi się z drogimi kosmetykami fryzjerskimi, stosowanymi przy tzw. rytuałach kosmetycznych na włosy. Konsystencja jest kremowa a kolor perłowy. Produkt dobrze się rozprowadza na włosach i od razu czujemy na nich pewną gładkość, zmianę struktury która jest obecna na pewien czas po spłukaniu. Łatwo wtedy wymodelować włosy i fryzurę. Łatwo rozczeszemy najbardziej splątane włosy, nawet kręcone – rzadko z taką łatwością udaje mi się włosy rozczesać, a z tym produktem jest to szybkie i łatwo osiągalne. Nie trzeba go nawet stosować przez pewien czas, można go od razu spłukać wodą co jest ogromnym udogodnieniem , gdy się spieszymy. Wtedy włosy są zregenerowane a nie zabiera nam to zbyt dużo czasu. Niewątpliwie jest to produkt badzo funkcjonalny. Po użyciu obserwujemy włosy, które mają trochę większą objętość (ale nie przesadzałabym), wyglądają zdrowo, gładko, są błysczące, maja zdrowy blask, lepiej się układają oraz rozczesują i nie widać na ich powierzchni zniszczeń, również są mniej suche – czego więcej chcieć? Za tak niską cenę jest to produkt ideał. Polecam wam go spróbować, jakikolwiek macie rodzaj włosów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...