Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 30 maja 2016

La luxe paris - korektor do brwii

La luxe paris eyebrow corrector 3w1 to bardzo ciekawy i innowacyjny produkt, który mnie zachwycił spośród wyrobów tej firmy kosmetycznej. Do tej pory zazwyczaj podkreślałam brwii kredką w kolorze brązowym – niestety czasami mimo największych starań efekty były mierne – brwi nie wyglądały naturalnie czy estetycznie, kolor blakł.

Korektor marki La luxe, zawiera w swoim składzie olejek rycynowy, który odżywia brwii i je wzmacnia dlatego produkt jest wskazany dla kobiet, które mają problem z objętością brwii oraz ich wyglądem. Będzie on odpowiedni dla wszystkich osób, które niezadowolone są z kształtu łuku brwiowego, za jasnego koloru brwii oraz nie umieją odpowiednio wymodelować włosków.

Produkt ten dosyć ładnie przyciemnia kolor brwii (jest w odcieniu brązowo czarnym lekko transparentnym), przez co wyglądają wyraziście i bardzo naturalnie. Również delikatnie je nabłyszcza i optycznie reguluje nadając im ładny kształt. Produkt jest bardzo wydajny i łatwy w stosowaniu, a efekt makijażu długo się utrzymuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...