Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 15 maja 2016

Naturals body care - Avon chocolate rose -IPERFUMY



Kolejnym z produktów, jakie chcę Wam opisać w dzisiejszym miesiącu, jest balsam do ciała popularnej marki Avon. Ten i inne produkty marki Avon znajdziecie w sklepie Iperfumy, gdzie niewątpliwie mamy ich tam bardzo szeroki wybór w odpowiednich cenach.  Balsam Rose and chocolate Avon jest produktem z serii Avonu o nazwie Naturals Body Care – seria ta opiera się na naturalnych zapachach oraz właściwościach składników naturalnych dla naszego ciała i skóry. Jest to nie tylko uczta dla komórek skóry, ale również dla nas – zapachy są słodkie, bajeczne, nieziemskie, zazwyczaj naturalne a nie sztuczne.
Produktem, jaki ja wybrałam jest balsam o zapachu róży i czekolady.Zapach czekolady jest tym dominującym, a róża jest mniej wyczuwalna, jedynie wzbogaca kompozyję  Produkt znajduje się w poręcznym, dosyć małym opakowaniu o pojemności 250 ml dlatego łatwo zawsze go ze sobą zabrać np. w podróż i stosować. Produkt ma wygodny dozownik, dlatego nigdy nie wylewa się z opakowania zbyt dużo produktu. Sam balsam ma delikatną, dosyć wodnistą konsystencję która dobrze rozprowadza się na skórze. Konsystencja jest wodnisto – kremowa co sprawia, że produkt jest bardzo przyjemny w użyciu, stosowaniu.
 Nie ma nieprzyjemnego uczucia tłustości, można od razu założyć ubranie dlatego uważam produkt za bardzo praktyczny zwłaszcza dla osób żyjących w ciągłym pędzie życia., wiecznie spieszących się a również chcących zabrać o dobrą i intensywną pielęgnację. Na opakowaniu pisze, że produkt zapewnia 30 godzinne nawilżenie, jednak ja podchodzę do takich informacji nieco sceptycznie – owszem, produkt bardzo dobrze nawilża, utrzymuje to nawilżenie ale nigdy nie oczekujmy od kosmetyków cudów. Po użyciu produktu skóra jest gładka, ładny zapach długo się na niej utrzymuje, jest to zapach dość naturalny, nie sztuczny, wbrew pozorom subtelny. Wiele produktów z zapachem czekolady najczęściej ma sztuczną, nieprzyjemną woń. Tutaj tego nie ma, nie ma również irytującej nadmiernej słodkości w tym zapachu. Skóra również jest napięta oraz bez podrażnień.  Podstawowym warunkiem utrzymania dobrego zdrowia skóry jest odpowiednie jej odżywienie (pokarmy, witaminy) oraz nawodnienie orgamizmu. 




2 komentarze:

  1. Bardzo lubię te balsamy za ich zapach oraz konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubiłam kiedyś ich balsamy, ale później jakoś się zraziłam, bo po prostu znalazłam bardziej odpowiadające mi produkty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...