Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 15 kwietnia 2015

Recenzja książki - Niezwykłe historie zwykłych ludzi



Pierwszą z książek jaką otrzymałam do recenzji od sklepu Bogulandia.pl jest pozycja „Niezwykłe historie zwykłych ludzi”. Napisał ją Alfred Palla, pisarz, teolog oraz biblista. Na pierwszy rzut oka zauważyłam przyjazną i ciepłą okładkę, na której przedstawiono radosne dziecko:)




Książka to „chrześcijańska alternatywa” dla wszelkich poradników typu: jak stać się bogatym, jak spełniać marzenia, jak osiągnąć sukces. Pokazuje nam naprawdę ważne cele w życiu każdego człowieka, podnosi na duchu, dodaje pewności siebie. Jej wyjątkowość polega na ciekawym układzie tekstu, przeplatanego sympatycznymi rysunkami oraz złotymi myślami, zabawnymi anegdotkami oraz historiami czy przysłowiami.

 Choć nawiązania do Biblii zajmują sporą część tej pozycji, znajdziemy także odniesienia do życia sławnych osób, filozofii oraz wszelkich nauk. To daje mi podstawy aby myśleć, że autor jest człowiekiem bardzo tolerancyjnym, otwartym na świat i ludzi człowiekiem. Lubi poznawać i chce się tą wiedzą dzielić z czytelnikami.

Jest to książka poruszająca tematy psychologiczne i zawiera bardzo dużo zagadnień z zakresu psychologii, co dla mnie, studentki pedagogiki – jest bardzo ciekawe i potrzebne, ubogacające. Pozycję podzielono na trzy bardzo długie i obszerne rozdziały – dotyczą sukcesu, życia codziennego oraz osobowości człowieka a ostatni – problemów, które na swojej drodze napotykamy.

Polecam każdej osobie, szczególnie Chrześcijanom ale nie tylko. Każdej osobie która czuje się smutna, zagubiona lub niepewna siebie. Każdemu człowiekowi, który chce coś zmienić w swoim życiu.


I na sam koniec włoskie przysłowie, które szczególnie zapadło mi w pamięć:

PRACOWITEGO KUSI DIABEŁ, ALE LENIWEGO KUSI ICH TYSIĄC

Właśnie dlatego ciągle działam i jeśli się zastanawiacie czemu tyle recenzji, opisów i nowych pomysłów – dlatego.


Książkę można zakupić TUTAJ jak i również na stronie BOGULANDIA w wersji ebook

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...