Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 28 kwietnia 2015

Recenzja perfum Indila - Carlo Bossi



Do recenzji otrzymałam perfumy INDILA. Opakowanie perfum jest zafoliowane i zapieczętowane hologramem, co potwierdza oryginalność produktu. Szata graficzna kartonika jest bardzo prosta, tak samo jak opakowanie perfum. Ich pojemność to 100 ml.  Flakon jest bardzo ładny i elegancki, wieczko solidne, dobrze się zamyka.


Typ zapachu to owocowo – świeży – leśno – piżmowy. W nucie głowy wyczuwamy według producenta nutę kiwi, rabarbaru i frezji. Moim zdaniem frezja dominuje nutę głowy i jest najbardziej wyczuwalna. Nutę serca tworzy róża, fiołek alpejski, arbuz oraz jaśmin – który wyczuwam najmocniej z całej czwórki. W nucie bazy znajdziemy drzewo sandałowe, brzoskwinię, bursztyn i piżmo.
Sam zapach jest bardzo ciekawy, nie jest zbyt „ciężki” i długo się utrzymuje, bardziej dla mnie wyczuwalne są w nim nuty kwiatowe niż owocowe.



Otrzymałam również zapach męski w postaci testera – Vertigo Sport, który mi osobiście nie przypadł do gustu, gdyż nie lubię męskich perfum o takiej nucie zapachowej. Być może nie przypadł mi do gustu dlatego, że otrzymałam go jako niesodziankę, a zapach Indila wybrałam sama na podstawie własnych preferencji.  VERTIGO SPORT Jest to zapach cytrusowo – kwiatowo – piżmowy. Nutę głowy tworzy skórka z cytryny, rozmaryn i kardamon, nutę serca drzewo różane i płatki jaśmunu, a nutę bazy żywy wetywer, mech dębowy czy piżmo. Trudno w tym zapachu rozróżnić poszczególne składniki, ale niestety moim zdaniem skórka z cytryny dominuje cały zapach.




PERFUMY MOŻECIE NABYĆ NA STRONIE CARLO BOSSI


2 komentarze:

  1. Damski zapach bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przede wszystkim piękny flakonik, myślę, że zapach też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...