Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 22 kwietnia 2015

Recenzja nowości Eveline cz 1



Załapałam się na testowanie kosmetyków Eveline. Dzisiaj przedstawię Wam połowę produktów.




Lakiery Color Edition otrzymałam w dwóch kolorach: jeden to jasny fiolet, zgaszona lawenda, a drugi to jaskrawy, zgaszony róż. Obydwa lakiery posiadają bardzo wygodny, duży pędzelek, który pozwala na szybkie, wygodne i precyzyjne pomalowanie paznokcia. Lakier nie schnie zbyt długo i wytrzymuje kilka dni na paznokciach, jest dosyć trwały. Dużą zaletą lakierów Eveline jest wydajność i przydatność do użycia – jeden z lakierów mam już 4 lata i nadal dobrze maluje (z kolekcji French Manicure)




Kolejny produkt to regenerujący balsam do ust S.O.S. Posiada kartonowe opakowanie, które zawiera wszelkie ważne informacje o produkcie. Sam balsam ma dosyć tłustą konsystencję, przyjemny zapach i długo utrzymuje się na ustach, utrzymując ich nawilżenie oraz regenerując. Posiada również standardowy filtr słoneczny – SPF20. Do gustu przypadł mi szczególnie zapach produktu jak i jego wielkość – jest mały, bez trudu zmieścimy go w kieszeni czy torebce.



Otrzymałam również nowy balsam z serii BODY GLAM masło kakaowe. Balsam ma ładną szatę graficzną, mieści się w 225 ml opakowaniu z wygodną pompką. Pompka nie zacina się podczas użytkowania. Sam balsam ma dobry skład, lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania. Jest to produkt bardzo wydajny. Jedynym minusem jest niestety sztuczny zapach kakao, nie lubię takich aromatów.



Waniliowy krem-maska z serii Argan gold edition mieści się w małej 50 ml tubce. Sam produkt ma konsystencję i zapach budyniu waniliowego, który dobrze działa na zmysły. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Sam krem maska jest dość lepki po nałożeniu, co jest jego wadą. Ciężko wsmarować ten produkt w dłonie. 



Skoncentrowane serum do rzęs 8 w 1 to moje drugie serum marki Eveline jakie testuję na moje krótkie i kiepskiej jakości rzęsy. Serum posiada kartonowe opakowanie oraz ulotkę, sam produkt mieści się w pudełku podobnym do tuszu do rzęs. Posiada wygodną szczoteczkę dzięki której nakładanie produktu jest łatwe. Wzmacnia rzęsy i powoduje, że stają się mocniejsze.

ZAPRASZAM WAS NA STONĘ EVELINE ORAZ DO ICH SKLEPU

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię produkty Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, a liliowy lakier mam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...