Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Recenzja mgiełki do twarzy marki FITOMED

Moja opinia:

Produkt znajduje się w klasycznej, 200 ml buteleczce ze spryskiwaczem. Wygodnie dozuje preparat i się nie zacina. Szata graficzna miła dla oka, charakterystyczna dla marki Fitomed – ozdobnik w kształcie koszyka pełnego róż. Produkt kosztuje 13 zł, według mnie to korzystna cena dla tej pojemności, składu i właściwości produktu.

W składzie znajdziemy wodę różaną i olejek z drzewa różanego, oraz łagodzący panthenol i kojącą allantoinę. Zgodnie z zapewnieniami producenta, mgiełka dobrze nawilża oraz regeneruje skórę suchą. Ja osobiście stosuję mgiełkę przed nałożeniem kremu rano i wieczorem. Dobrze koi skórę po demakijażu oraz nawilża ją rano przed nałożeniem makijażu.

W czasie używania mgiełki czuć przyjemny i delikatny zapach róż, który jeszcze przez chwilę utrzymuje się na skórze. Niewielkim minusem (dla mnie) jest jedynie leciuteńka tłusta warstwa zaraz po zastosowaniu produktu – na szczęście po kilku minutach znika. Możliwe, że dzieje się tak jedynie na mojej twarzy.







 

1 komentarz:

  1. Jak zwykle powodujesz uśmiech na mojej twarzy :) Lubię tutaj zaglądać, bo zawsze znajdę coś dla siebie :) Świetne zdjęcia, dobry wpis :) Czekam na więcej, buziaki! I zapraszam do mnie :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...