Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 2 kwietnia 2015

Recenzja odżywki 10 w 1 Subtil design - sklep fryzjerski WATS



Witajcie! Niedawno nawiązałam współpracę ze profesjonalnym sklepem fryzjerskim WATS i będziecie mogły od teraz czytać również recenzje profesjonalnych produktów fryzjerskich. Wiem, że jest to ciekawe dla wielu osób, nie tylko dla tych z Was profesjonalnie zajmujących się fryzjerstwem, ale dla każdej czytelniczki, co lubi dbać o swoje włosy.

Dostałam od sklepu foldery reklamowe i katalogi i przyznam Wam, że oferta marki Laboratoire Ducastel bardzo mnie zaciekawiła. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką, dlatego z przyjemnością (z wielką przyjemnością bo produkt pozytywnie mnie zaskoczył) prezentuję Wam dziś:

Francuski produkt marki LABORATOIRE DUCASTEL – Subtil design 10 in 1

Jest to odżywka profesjonalna, która łączy w sobie efekt odżywienia wraz z działaniem środków do stylizacji i utrwalania włosów. Jest opakowana w plastikowe, estetyczne pudełko z pompką. 

Buteleczka zawiera 150 ml produktu, co starcza na bardzo długo, ponieważ produkt jest niezwykle wydajny zgodnie z  zapewnieniami producenta. Wystarczy kilka naciśnięć pompki aby spryskać naprawdę długie włosy.

Mam włosy bardzo długie, przesuszone i zniszczone licznymi zabiegami fryzjerskimi: dekoloryzacja, rozjaśnianie, farbowanie etc. dlatego po ich myciu najczęsciej są przesuszone, zbyt lekkie i fryzura nie chce się układać. Odżywka dobrze je ujarzmia, dociąża, i co ważne – nie powoduje efektu szybszego przetłuszczania się włosów. Dodaje również subtelnego blasku naszym włosom. To nie jest tylko moja opinia – wiele moich znajomych pytało mnie, po czym mam takie ładne i lśniące włosy, jakiego produktu używałam.

Odżywka ułatwia ich rozczesywanie oraz układanie fryzury, są sypkie i przyjemne w dotyku. Produkt ma delikatny zapach, który później długo czuć na włosach. Jest tak subtelny, że na pewno spodoba się każdemu.

Również świetnie nadaje się jako pomoc przy modelowaniu włosów czy przy użyciu suszarki, zawsze wtedy gdy mamy do czynienia z wysoką temperaturą. Produkt działa ochronnie na włosy stykające się z ciepłą temperaturą i zapobiega ich zniszczeniom. Produkt nieco przyśpiesza proces suszenia czy prostowania, co ułatwia życie.

Najbardziej zachwyciła mnie jego wszechstronność – regeneruje zniszczone końcówki czy przesuszone włosy, ułatwia modelowanie i suszenie a także utrwala całą fryzurę i jest przy tym niewyczuwalny. 

Często produkty typu odżywka w sprayu zbyt obciążają włosy czy powodują ich lepienie. Tutaj jest zupełnie inaczej – odżywka ma lekką formułę. 






Produkt możecie zakupić TUTAJ

Zapraszam również do sklepu fryzjerskiego WATS i na portal internetowy WATS





4 komentarze:

  1. Godna uwagi :) ale widzę ją pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, wygląda ciekawie. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam jej :) ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie zawsze pociągały te fryzjerskie profesjonalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...