Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 19 kwietnia 2015

Recenzja produktów kolagenowych - kolagen Silver oraz pomadki kolagenowe

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić sklep internetowy http://www.algi24.com.pl/



Znajdziecie tam m.in produkty kolagenowe, suplementy diety, wysokiej jakości preparaty naturalne, kosmetyki, przyprawy etc. - wszystko co niezbędne dla zdrowego trybu życia i zachowania urody:)

Od sklepu otrzymałam produkty kolagenowe, które zamierzam Wam przedstawić:
 

 

Moja opinia:

Tekturowe opakowanie zawiera 3 sztuki takich samych pomadek (różnią się tylko kolorem opakowania – dwie białe i jedna granatowa). Pomadki są bezzapachowe, więc idealne dla alergików oraz dzieci. Również są to produkty przeznaczone zarówno dla kobiet jak i mężczyzn – gdyż są bezbarwne i bez zapachu.
 Dobrze nawilżają skórę ust oraz długo to nawilżenie utrzymują. Wygładzają usta i są idealne przed zastosowaniem szminki, oraz dla osób uprawiających sporty zimowe jako ochrona ust.

W składzie zawierają kolagen, elastynę, naturalne oleje: arganowy i jojoba oraz witaminy E i C.





Moja opinia:


Kolagen możemy zakupić w trzech wersjach: GRAPHITE, SILVER I GOLD. Graphite przeznaczony jest do stosowania na włosy czy paznokcie, Silver do całego ciała, a Gold do twarzy. Ja miałam przyjemność testować 50 ml opakowanie kolagenu SILVER.

Kolagen naturalny otrzymujemy w kartonowym opakowaniu, dodatkowo zabezpieczonym styropianową wkładką (opakowanie jest szklane). Buteleczka posiada hologram, co świadczy o tym, że produkt jest sterylnie zapakowany i nie otwierany, co zapewnia jego najlepsze właściwości. 

Opakowanie posiada wygodną pompkę, dzięki której możemy dozować produkt według potrzeby. Pompka jest solidna i nie zacina się podczas użytkowania.

Sam czysty kolagen jest substancją bezbarwną, o konsystencji żelu, prawie bezzapachową. Jego najwyższa jakość gwarantuje najlepsze właściwości użytkowe. Kolagen posiada właściwości zarówno lecznicze jak i kosmetyczne, idealny do masażu, do stosowania po depilacji, peelingach czy solarium. Można stosować go na całe ciało jak i również do kąpieli.

Ja osobiście próbowałam kolagen szczególnie na czoło – miejsce gdzie moje zmarszczki są najbardziej widoczne i jak na mój wiek – bardzo widoczne. Wystarczy niewielka ilość, którą należy wmasować delikatnie w skórę. Kolagen dobrze nawilża i koi skórę, po prawie miesiącu stosowania widać różnicę – skóra wygląda lepiej, jest bardziej napięta, a zmarszczki mniej widoczne. Nie powoduje też żadnych uczuleń, ponieważ jest produktem całkowicie naturalnym.






2 komentarze:

  1. Fajny, ja mam kolagen z elastyna i czasami się maziam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie potrzebuję kolagenu :D aczkolwiek przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...