Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 4 maja 2015

Naturalna Pani Domu - Karyn Siegel - Maier





„Naturalna Pani Domu” to popularny poradnik autorstwa Karyn Siegel – Maier. Książka jest napisana prostym językiem, bardzo przejrzyście wydana, podzielona na działy.

 Obowiązkowa pozycja dla każdej osoby, która chce żyć zgodnie z naturą w każdej dziedzinie swojego życia. W książce zostały opisane sposoby użycia produktów naturalnych podczas sprzątania w domu, ogrodzie a nawet podczas mycia samochodu – co osobiście mnie bardzo zaskoczyło.

Sprzątanie przy użyciu naturalnych składników jest o wiele zdrowsze dla nas, wszystkich domowników zwierząt czy otoczenia i natury. Również stosując naturalne składniki, nie wydajemy dużo pieniędzy na różnego rodzaju środki do czyszczenia, mycia, polerowania etc.

 Dzięki książce, która zawiera 150 sposobów, z łatwością przygotujemy środki czystości, wyczyścimy meble czy tkaniny.

Najbardziej spodobał mi się dział, w którym opisano jak odświeżać pomieszczenia i tworzyć własne potpourri zapachowe.

 Tworzenie własnych kompozycji zapachowych jest bardzo kreatywnym i ciekawym zajęciem, a takiego typu potpourri w własnej roboty torebeczkach z materiału będzie idealnym pomysłem na nietuzinkowy prezent dla kogoś bliskiego.





ZAPRASZAM WAS NA STRONĘ WYDAWNICTWA STUDIO ASTROPSYCHOLOGII


http://wydawnictwovital.pl/

http://vitalni24.pl/  <- tutaj możesz zakupić książkę

 

2 komentarze:

  1. Tytuła zachęcajacy do przeczytania - jak robić, by sie "nie narobić";) To mi się podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj popieram książka świetna i ułatwia sprzątanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...