Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 29 maja 2015

Płyn lawendowy do twarzy FITOMED




Zachwycona wodą różaną z Fitomed, postanowiłam przybliżyć Wam pozostałe produkty z tej serii.

Płyn lawendowy do twarzy znajduje się w 200 ml butelce z dozownikiem. Ma ładną szatę graficzną jak wszystkie produkty tej firmy:) Tą zaletę podkreślam po raz kolejny.

Produkt zawiera w swoim składzie wodę lawendową i olejek lawendowy, dzięki czemu naturalnie i subtelnie pachnie. Jego stosowanie to czysta przyjemność i ukojenie dla skóry.

Ja najczęściej używam go na noc jak nie chce mi się zastosować kremu, ponieważ również regeneruje skórę po demakijażu a rano jest ona nawilżona i gładka. Można również zastosować na makijaż, ponieważ produkt nie rozmazuje go. Idealny na upalne dni!

ZAPRASZAM NA STRONĘ FITOMED I DO SKLEPU FITOTEKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...