Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 25 maja 2015

Recenzja urządzenia łagodzącego ukąszenia komarów ZAP-IT

Witajcie!

Ponieważ w tym roku była wyjątkowo słaba i krótka zima, zdecydowanie wcześniej pojawiły się komary. Przewidywana jest ich prawdziwa plaga. Środki odstraszające komary często są chemiczne i nie zawsze działają, a trudno za każdym razem pamiętać o użyciu sprayu odstraszającego owady. Dlatego urządzenie jakie dziś przedstawie to prawdziwy must -have dla każdego podróżnika czy działkowicza.

ZAP-IT możecie nabyć TUTAJ

Produkt przypomina niewielkiej wielkości pistolecik, który łatwo mieści się w dłoni - zap-it możemy zakupić w kilku kolorach i wybrać nasz ulubiony. Posiada wygodną zawieszkę, dlatego możemy mieć urządzenie zawsze ze sobą.

Jego działanie jest bardzo łatwe - kiedy ugryzie nas komar lub inny owad, należy przyłożyć końcówkę do swędzącego miejsca i kilka razy nacisnąć.

Działanie urządzenia eliminuje swędzenie, dzięki temu nie drapiemy się, nie czujemy swędzenia, nie pojawiają się rany oraz zadrapania. Na początku byłam nieco sceptycznie nastawiona, ale produkt rzeczywiście działa - po kilku minutach od użycia swędzenie ustaje.







1 komentarz:

  1. Anonimowymaja 25, 2015

    wow, zaskoczyłaś mnie. Pierwszy raz coś takiego widzę. Przydałoby się mojej koleżance. Ona zawsze ma problemy po ugryzieniu komara

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...