Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 4 maja 2015

Recenzja serum do rzęs Bodetko Lash









Preparat Bodetko Lash ma piękne, eleganckie opakowanie – idealne na prezent. W kolorach złota i czerni – bardzo dobre połączenie.

 Samo serum zamknięte jest w małej, 3 ml buteleczce z dozownikiem – swoim kształtem przypomina eyeliner. Jest bardzo wygodne w użytkowaniu, dzięki formie stojącej możemy położyć je na toaletce. 

Serum ma odpowiednią konsystencję (ani za gęsta ani za rzadka), jest bezbarwne i bezzapachowe. Łatwo nałożyć je na linię rzęs dzięki odpowiedniemu i dokładnemu aplikatorowi.

 Aplikacja jest prosta i bardzo łatwa w wykonaniu, a pierwsze efekty zauważalne po miesiącu codziennego stosowania na wieczór.

 U mnie rzęsy dobrze zostały wzmocnione oraz lekko się wydłużyły. Zdecydowanie mniej wypadają. 

ZAPRASZAM WAS DO ODWIEDZENIA STRONY BODETKO LASH

2 komentarze:

  1. szkoda, ze nie masz zdjec przed i po
    ja tez ja mialam i za taka cene spodziewalam sie czegos lepszego

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego serum. Teraz używam od Bandi i zobaczymy jakie są efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...