Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 14 maja 2015

Pierwsza recenzja męskiego kosmetyku - żel pod prysznic i szampon Go&Go Man od WATS



Dzisiaj po raz pierwszy recenzję poświęcę produktowi dla mężczyzn. Na pewno często zastanawiacie się co kupić swojemu chłopakowi, mężowi czy tacie na różne okazje. Często oczywiście są to kosmetyki.

Niestety na internecie recenzji kosmetyków dla mężczyzn jest bardzo mało, a z blogerem kosmetycznym facetem, który robi recenzje, niestety jeszcze się nie spotkałam. Jeśli ktoś takowego zna, proszę mi napisać, chętnie poczytam.




Produktem jaki wybrałam do testowania z oferty WATS jest Żel pod prysznic oraz szampon  2 w 1 firmy Go&Go Man. Produkt ten otrzymamy w czterech wersjach kolorystycznych i zapachowych.
Żel znajduje się w smukłym, wygodnym opakowaniu – bardzo mi się podoba, posiada również ciekawą zatyczkę w kształcie kryształu.
Jego pojemność to 400 ml, więc wystarcza na dość długo, biorąc pod uwagę fakt, że jest to produkt wydajny. Wersja Sport to żel koloru niebieskiego.

 Produkt dobrze rozprowadza się na skórze i oczyszcza ją. Ma ładny, ciekawy powiedziałabym, że nietuzinkowy zapach (zazwyczaj męskie kosmetyki mają zapach „na jedno kopyto”, ten zachwyca czymś nowym). Nie jest chemiczny, ani nachalny. Dość długo utrzymuje się na skórze i również na włosach.


zapraszam na STRONĘ WATS 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...