Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 1 marca 2016

English matters - numer 55

English Matters jest czasopismem, dla wszystkich osób uczących się języka angielskiego – łączy przyjemne z pożytecznym – ciekawe artykuły oraz zagadnienia dotyczące Ameryki oraz Krajów Anglojęzycznych. W ten sposób możemy dowiedzieć się wiele ciekawych informacji oraz poznać nowe słowa i wyrażenia przydatne w codziennym życiu.







 Czasopismo jest odpowiednie dla osób na każdym poziomie zaawansowania. W numerze 55 najbardziej przydatnym artykułem jest dla mnie Conversation Matters – At the Doctor’s – znajdziemy tam duży bank słówek oraz wyrażeń które są niezwykle przydatne podczas wizyty u lekarza czy w szpitalu. Najbardziej interesujący artykuł to Kia Ora from New Zealand, który na pewno spodoba się wszystkim podróżnikom oraz osobom, które interesują się naturą innych krajów. Z artykułu można dowiedzieć się wiele ciekawych informacji na temat Nowej Zelandii a także obejrzeć ładne zdjęcia krajobrazów.

zapraszam na stronę COLORFUL MEDIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...