Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 22 marca 2016

O działaniu skrzypu polnego - Farmona - odżywka ekspresowa


Drogie czytelniczki! Ostatnio przedstawiłam Wam szampon Skrzyp Polny Herbal Care marki Farmona, który otrzymałam do przetestowania na Spotkaniu Blogerek w Krakowie, a dzisiaj mam zamiar opowiedzieć o odżywce ekspresowej z tej samej serii. Jak mówiłam, skrzyp jest z jedną z najbardziej cenionych roślin, jeśli chodzi o kosmetykę roślinną, a szczególnie zastosowanie na włosy. W składzie zawiera krzem, który odżywia i regeneruje łuski włosowe, zapobiega przetłuszczaniu czy jest pomocny przy walce z łupieżem oraz innymi schorzeniami skóry głowy.  Ze względu na zawartość pierwiastków, skrzyp jest również stosowany przy walce z cellulitem.




Odżywki ekspresowe, to jedne z moich ulubionych, ponieważ żyję w biegu, a czasami nie mam możliwości nałożyć odżywki do spłukiwania czy maski i wtedy sięgam po tego typu produkty. Można zastosować je na czyste, osuszone ręcznikiem włosy, najlepiej po stylizacji. 

Ekspresowa odżywka jest produktem bardzo wydajnym, o delikatnym zapachu, który dzięki formie sprayu równomiernie można rozprowadzić na włosach. Produkt nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów, ich sklejenia oraz lepkości – za co wielki plus.

 Również jest produktem wydajnym i starcza na naprawdę długo. Przy stosowaniu łącznie z szamponem, możemy spodziewać się naprawdę dobrych efektów: nawet bardzo zniszczone włosy jak moje (po dekoloryzacji, farbowaniu, pasemkach), są zregenerowane, mniej się łamią, łatwiej je rozczesywać i modelować, są bardziej „sypkie”, nawilżone i przyjemne w dotyku.

zapraszam na stronę FARMONA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...