Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 16 października 2015

ACERIN - KREM DO STÓP LAVENDI

Zapraszam Was na strony:
ACERIN
ANIDA


Stopy, to jedna z moich pięt achillesowych (zawsze mam z nimi problem), dlatego z wielką radością podjęłam się przetestowania kremu marki Acerin. Krem do stóp opakowany jest w kartonowe opakowanie oraz zawiera wewnątrz ulotkę z najważniejszymi informacjami.

Krem opakowany jest w tubkę i zawiera 75 ml produktu. Zapach jest delikatny, i jest to woń lawendy - która bardzo mi odpowiada. Przyjemny, delikatny, a nie chemiczny zapach. To dla mnie sukces jeśli kosmetyk ma ładny i nie chemiczny zapach lawendy - generalnie lawenda jest ciężkim zapachem, jeśli chodzi o dopasowanie jej do kosmetyku. Firmie Scan Anida się to udało.

Sam krem ma kolor tansparentnej bieli, dobrze się rozprowadza na skórze stóp, najlepiej użyć go na noc na skarpetki. Regularnie stosowany wygładza skórę i zapobiega rogowaceniu, oraz niweluje suchość skóry. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...