Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 11 października 2015

Recenzja peelingu owocowego BIELENDA

ZAPRASZAM NA STRONĘ BIELENDA


Owocowa seria Bielendy jest jedną z moich ulubionych, dlatego chciałabym przedstawić Wam kolejny produkt – peeling o zapachu brzoskwini. Produkt znajduje się w pomarańczowym opakowaniu o żywym kolorze, z prostą szatą graficzną i motywem brzoskwini. 



Plastikowy słoiczek mieści 200 g produktu, dodatkowo jest zabezpieczony srebrną folią przed użyciem. Peeling stworzony jest na bazie cukru, dlatego niezwykle delikatnie oczyszcza skórę z martwego naskórka, poprawiając jej wygląd oraz kondycję.

 Produkt ma konsystencję musu i pomarańczowy kolor, a dzięki olejkowi brzoskwiniowemu także niezwykły, słodki zapach który kojarzy mi się z latem i słodkim deserem. Skutecznie wygładza skórę oraz ją zmiękcza, a także nawilża. Nie powoduje podrażnień. Zapach dosyć długo utrzymuje się na skórze po użyciu.

1 komentarz:

  1. miałam kiedyś masło z tej serii, aczkolwiek było to już dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...