Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

sobota, 24 października 2015

Maseczka do skóry głowy marki Dermaglin



Maseczka do skóry głowy z glinką kambryjską oraz proteinami jedwabiu, przynam, że zaskoczyła mnie na samym początku gdy przeczytałam nazwę na opakowaniu. Nie zetknęłam się jeszcze ze stosowaniem maseczek z glinki kambryjskiej do skóry głowy – choć stosowałam wcześniej np. glinke glassoul do mycia i odżywania włosów.

Maseczka ma odpowiednią konsystencję i lekko zielony kolor. Dobrze się rozprowadza lecz na długie włosy należy użyć całe opakowanie, aby dokładnie pokryć włosy. Zawiera w swoim składzie zieloną glinkę kambryjską oraz proteiny jedwabiu, które działają regenerująco i odbudowująco na strukturę włosa. 

Moje włosy zniszczone są farbowaniem oraz rozjaśnianiem, dlatego trochę trudno było rozczesać je po maseczce, ale włosy lepiej się układały niż zwykle oraz były wygładzone i odżywione. Glinka działa oczyszczająco na skórę głowy oraz absorbuje namiar sebum oraz toksyny i szkodliwe jony metali, pomocna będzie również dla osób z nasilonym przetłuszczaniem się włosów oraz z łupieżem. 

Generalnie polecam tę maseczkę zwłaszcza osobom, które mają problemy z wrażliwą skórą głowy – nie powoduje podrażnień i jest delikatna. W przypadku krótkich włosów, myślę że opakowanie starczy na dwa użycia, w przypadku dłuższych jedynie na jedno.




zapraszam na stronę DERMAGLIN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...