Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

poniedziałek, 12 października 2015

FITOMED - Recenzja żelu do mycia twarzy skóra tłusta i trądzikowa

zapraszam na stronę FITOMED



Posiadaczki cery tłustej oraz z tendencją do trądziku, mają dosyć trudne zadanie jeśli chodzi o wybór produktów do mycia twarzy – taki kosmetyk musi dobrze oczyszczać skórę z niedoskonałości, resztek makijażu, dodatkowo jej nie podrażniać, nie powodować wysuszenia oraz efektu ściągnięcia skóry, dlatego warto sięgnąć po produkt wykonany z naturalnych składników.



 Żel do mycia twarzy Fitomed został stworzony na bazie ziół. Opakowanie jest plastikowe, stabilne, z estetyczną etykietą oraz zawiera 200 ml produktu. Wyroby marki Fitomed możecie zakupić w sklepach zielarskich, ze zdrową żywnością i produktami naturalnymi, w aptekach czy na internecie w sklepiku firmy. Produkt ma średnio gęstą konsystencję, lekko brązową w miodowym odcieniu barwę oraz umiarkowanie się pieni – nie zawiera mydła dlatego nie podrażnia delikatnej skóry twarzy.

 Pieni się dzięki saponinom, które zostały uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej – naturalnej alternatywy dla mydła, które wysusza. Korzeń mydlnicy lekarskiej jest flagowym składnikiem roślinnym, na którym bazuje firma Fitomed – i według mnie ta taktyka jak najbardziej się sprawdza. Nie zdarzył mi się ani jeden kosmetyk marki Fitomed, który by mnie podrażnił. Żel ma właściwości antybakteryjne, dezymfekujące co jest bardzo ważne przy trądziku oraz zmianach trądzikowych – w swoim składzie zawiera wyciągi z wielu ziół: szałwii, melisy, oczaru oraz nagietka. 




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...