Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 13 listopada 2015

Bielenda - dwufazowy płyn do demakijażu

zapraszam na stronę BIELENDA






Dwufazowy płyn do demakijażu marki Bielenda – Expert czystej skóry zachwycił mnie szczególnie wyglądem wizualnym – przeźroczyste opakowanie z grubego plastiku oraz dwie warstwy cieczy – jedna krystalicznie przeźroczysta, a druga lekko fioletowa. 

 Przed użyciem należy jednak produkt wstrząsnąć oraz zmieszać dwie warstwy – utworzą się wtedy widoczne bąbelki – jest to technologia aktywnych mikro bąbelków, które odpowiednio oczyszczają twarz z makijażu oraz zanieczyszczeń, nie powodując równocześnie uczucia utraty nawilżenia i ściągniętej skóry – płyn nie pozostawia tłustej warstwy i skóra po użyciu się nie lepi.

 W dodatku jest prawie bezzapachowy, dlatego nadaje się dla alergików. Produkt nie podrażnia nawet wrażliwych oczu, za co daję mu duży plus – dodatkowo dzięki zawartości olejku arganowego wzmacnia rzęsy, które mogą być osłabione częstym stosowaniem tuszu oraz demakijażem – mocnym tarciem. Dzięki temu płynowi można łatwo zmyć makijaż bez potrzeby intensywnego tarcia, które jest nieodpowiednie dla skóry.

2 komentarze:

  1. Mnie opakowanie nie zachwyca, niestety - jest najzwyklejsze w świecie ;) Plusik za zawartość olejku, choć ja wolę robić demakijaż samymi, naturalnymi olejami 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie bardzo ciekawe opakowanie, kojarzy mi się z akwarium.
    mojej skorze mycie samymi olejami nie podpasowalo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...