Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

czwartek, 26 listopada 2015

Perfumy Nicole - nowe opakowania:)



Witajcie:)
W skrzynce czekały na mnie nowe perfumy marki NICOLE

Nicole 175 (grupa: świeże): czarna porzeczka, mandarynka, paczula, jaśmin, wanilia, piżmo




Perfumy Nicole które otrzymałam do recenzji nieco różnią się opakowaniem od poprzednich – są opakowane w białe pudełko z twardego kartonu w kolorze białym, które jest bardzo zgrabne i estetyczne. 

Jest to nowa edycja opakowań – perfumy zawierają 20 ml produktu. Eleganckie opakowanie na pewno dobrze sprawi się na drobny prezent dla bliskiej osoby, warto o tym pamiętać ponieważ zbliżają się święta. 

Samo pudełko jest praktyczne, ponieważ nie zajmuje wiele miejsca i jest idealne do kosmetyczki lub damskiej torebki. Zapach przyporządkowany jest do grupy świeżych – jest on intensywny, dobrze utrzymuje się na skórze i jest trwały. 

Najbarziej mocno wyczuwalne są w nim nuty czarnej porzeczki, a po pewnym czasie uwydatniają się jaśmin z paczulą. Delikatnie można również wyczuć słodycz wanilii. Mandarynka czy piżmo nie są mocno zauważalne i raczej zepchnięte na ostatni plan.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...