Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 17 listopada 2015

Go&home - żel pod prysznic &szampon od Ecobody



Go&home to zupełnie naturalne, miniprodukty, które idealnie nadają się na podróż. Mają ciekawe opakowania w żywych kolorach i każde z nich mieści 30 ml produktu – idealna pojemność do torebki, torby podróżnej a nawet do samolotu – taka pojemność jest akceptowana nawet w bagażu podręcznym w samolocie.



Produkt, który ja miałam okazję przetestować, mieści się w 30 ml zielonej tubce – jest to żel pod prysznic i do mycia włosów 2 w 1 – produkt dzięki temu jest multifunkcyjny, gdyż nie  musimy brać ze sobą dwóch produktów – żelu do mycia oraz szamponu.

 Największą zaletą jest całkowicie ekologiczny i naturalny skład – a bazą produktu jest woda źródlana z Gór Tyrolu, a także ekologiczny sok jabłkowy – który nadaje produktowi świeżego i naturalnego zapachu. Formuła produktu daje uczucie odświeżenia a także delikatnie myje, przy czym nie wysusza skóry, ale ją nawilża i pielęgnuje – zawdzięczamy to proteinom z prosa.

zapraszam na stronę http://ecobody.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...