Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

niedziela, 8 listopada 2015

Trwała ziołowa farba do włosów w żelu HERBATINT


zapraszam na stronę HERBATINT
farbę możecie zakupić TUTAJ



Ponieważ chciałabym ułatwić Wam, drogie czytelniczki wybór sklepu oraz kosmetyków, od tego momentu postaram się dodawać w większości recenzji informacje o sposobie obsługi w danym sklepie oraz jej jakości. W wielu recenzjach było już to przeze mnie omawiane, ale nie było konkretnie zaznaczone.




Dystrybutorem na Polskę marki Herbatint jest sklep internetowy Herbatint.pl prowadzony przez firmę P.H.U Laurus z Rzeszowa. Na pewno na plus oceniam dopracowanie polskojęzycznych materiałów – informacji na opakowaniu kartonowym, w ulotce oraz dostępność filmu w polskim języku. Zamówienia wysyłane są szybko i dobrze zabezpieczone przed wysyłką, opakowania nie były zgniecione co dość często się zdarza podczas przesyłek.

 Dodatkowym atutem jest uprzejma obsługa sklepu oraz możliwość skorzystania z konsultacji i doboru koloru przez Panią Elżbietę, właścicielka. Pani Elżbieta jest bardzo miłą i pomocną osobą, posiada doświadczenie oraz z całą pewnością doradzi każdej kobiecie najlepszą opcję koloryzacji.
Sam zestaw składa się z opakowania kartonowego farby, dwóch buteleczek do zmieszania które tworzą żel koloryzujący, polskojęzycznej ulotki oraz rękawiczek jak i specjalnego szamponu oraz odżywki. Farba ma delikatny zapach, który nie jest duszący i nieprzyjemny jak w przypadku większości farb, ale da się go odczuć, jest dosyć wyraźny. 





Nakładanie produktu jest łatwe, dobrze się rozprowadza i nie spływa z włosów. Na moje długie włosy (długość za talię), które farbowałam od odrostu (chciałam wyrównać kolor włosów) wystarczyło 1,5 opakowania produktu. Moje włosy były kiedyś rozjaśniane i są w pewnym stopniu zniszczone dlatego trzymałam farbę przez pół godziny. Włosy po koloryzacji były nieco nieprzyjemne w dotyku jak to zawsze po farbowaniu, ale ogólnie nie wyglądały na bardziej zniszczone.

Farba jest testowana dermatologicznie, nie zawiera amoniaku, parabenów, rezorcyny, alkoholu, henny oraz glutenu. Dodatkowo formułę wzbogacono ekstraktami z białej brzozy, meadfoam, oczaru wirginijskieg, jeżówki wąskolistnej, aloesu, kory chinowca, rabarbaru i orzechu włoskiego. Dostępna jest w wielu kolorach z różnych gam kolorystycznych, ja wybrałam odcień z serii złotej – 7D złoty blond. Kolor całkiem mi się spodobał ponieważ stapia się z moim naturalnym odrostem, jest o ciut jaśniejszy ale to różnica niemalże niewidoczna, kolory płynnie przechodzą między sobą. Również wielki plus, że kolor nie wyszedł znacząco ciemniejszy niż na opakowaniu, ale dokładnie taki jak miał być i był określony na ilustacji kolorystycznej w palecie. 

Szampon dołączony do zestawu ma lekko żelową konsystencję i przyjemny zapach – dla mnie nieco orientalny, męski. Dobrze oczyszcza włosy po koloryzacji, ale jednocześnie nie są one przesuszone czy nieprzyjemne w dotyku. Szampon również dobrze się pieni, w moim przypadku saszetka wystarczyła na jedno mycie bo mam długie włosy i chciałam dobrze, porządnie je oczyścić.

Odżywka w zestawie również ma przyjemny zapach i lekko kremową konsystencję. Dobrze rozprowadza się po skórze głowy, w trakcie jej spłukiwania obserwujemy zmiany w konsystencji naszych włosów – po koloryzacji przez chwilę były nieprzyjemne w dotyku, ale po odżywce są bardziej mięsiste i gładkie. Rozczesanie włosów jest później dosyć łatwe, a kolejnego dnia nie wyglądają one na przesuszone oraz się nie plączą. Byłam naprawdę pod wrażeniem tej odżywki, i na pewno dużym atutem jest fakt, że możecie zakupić ja w saszetce osobno a nie tylko w zestawie z farbą. Mocno polecam wypróbować, genialny produkt! 

Kolor jest naprawdę bardzo ładny, ale trudno mi go było dobrze uchwycić na zdjęciach - wychodzi bardziej rudy niż naprawdę jest - taki to mam aparat;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...