Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 20 listopada 2015

Felicea - kredka do oczu naturalna



Felicea to polska firma, produkująca kosmetyki naturalne która jest również firmą rodzinną. Ja miałam okazję przetestować kredkę do oczu, konturówkę do ust oraz kredkę do brwii wraz z grzebyczkiem. 



Dzisiaj opowiem Wam o kredce do oczu – odcień który otrzymałam to 63 czyli odcień niebieski. Kredka nie jest ani za miękka ani za twarda, co zapewnia rysowanie odpowiedniej linii. Również nie powoduje ona podrażnień – wiele kredek sprawia, że oczy łzawią, przy tej wszystko jest w porządku, również nie rozmazuje się i nie powoduje powstawania brzydkich plam i tzw. efektu pandy.



 Została wykonana na bazie naturalnych składników: oleju palmowo – kokosowego, z nasion rącznika pospolitego oraz oleju z oczyszczonych kwasów tłuszczowych oleju kokosowego. Dzięki temu kredka nie tylko pozostawia ładny kolor ale również pielęgnuje skórę i nie powoduje jej przesuszenia. Do wyprodukowania kredki użyto wyłącznie barwników pochodzenia naturalnego



zapraszam na stronę FELICEA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...