Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 3 listopada 2015

GORVITA - Suplement diety zielona kawa

ZAPRASZAM NA STRONĘ GORVITA
PRODUKT RECENZUJĘ W RAMACH WSPÓŁPRACY Z AGENCJĄ CREDO PR




Suplement diety Zielona kawa marki Gor-vita polecana jest dla wszystkich osób, które maja problem z nadprogramowymi kilogramami. Produkt znajduje się w plastikowym opakowaniu z zakrętką, które zawiera 60 tabletek – produkt należy przyjmować 2 razy dziennie po najobfitszych posiłkach aby uzyskać odpowiedni efekt. 



Dlatego możemy uznać, ze taka kuracja wystarczy nam na miesiąc. Kapsułki są koloru zielonego, dosyć duże, ale bez trudu można je popić i połknąć, nie mają nieprzyjemnego zapachu ani smaku. 

Produkt ma w składzie zieloną kawę bogatą w kwasie chlorogenowy, który wspomaga funkcje trawienne, ograniczna wchłanianie się cukrów i pobudza aktywność wątroby, która spala więcej tłuszczu. To wspomaga procesy odchudzania i redukcję tkanki tłuszczowej u osób dbających u linię. 

Zauważyłam u siebie mniejszą ochotę na słodycze i przekąski, przez co łatwiej jest mi dbać o linię i jak na razie zrzuciłam ok 1,5 kg przy stosowaniu preparatu dwa razy dziennie. Ważne jest pilnowanie diety oraz zdrowy tryb życia, ćwiczenia oraz ruch na świeżym powietrzu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...