Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

piątek, 11 września 2015

krem na trądzik oraz na problemy skórne - KAILAS




Krem dostępny jest w opakowaniach małym i dużym 8 i 20 g, znajduje się w tubce. Oczywiście cenowo bardziej opłaca się kupić duże opakowanie. Opakowanie jest tekturowe i zawiera wszelkie niezbędne informacje dotyczące stosowania produktu. Tubka przywodzi na myśl produkt apteczny i jej szata graficzna niezbyt mi opowiada, ale nie ocenia się działania po opakowaniu:)


Wielkim plusem jest rewelacyjny skład produktu – same naturalne składniki, ziołowe i roślinne. Bazą dla produktu jest naturalny olej kokosowy. W składzie znajdziemy również olej z drzewa sandałowego. Zapach ziołowy - nieco podobny do zapachu tzw. maści tygrysiej pewnie dzięki zawartości kamfory o charakterystycznym zapachu. 

Mi jednak osobiści nie przeszkadza ten zapach, ponieważ produkt ma dosyć dobre działanie. Co prawda nie mam dużego trądziku, ale produkt dobrze radzi sobie z wypryskami, które czasem się pojawią. Najlepiej użyć jest go na noc.

Konsystencja zwarta, dosyć gęstej papki. Produkt nieco wysusza skórę przy aplikacji, ale dobrze radzi sobie np. z pryszczami i wypryskami. Zmniejsza ich widoczność po dwukrotnym użyciu. Do stosowania miejscowego jest w porządku i jest wydajny.

Możecie zakupić go TUTAJ

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...