Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 30 września 2015

NATURALNY DEZODORANT Z CHLORKIEM MAGNEZU DIY



Jak zrobić naturalny dezodorant?

Składniki zawarte w dezodorantach dostępnych w sklepach, bardzo często mogą podrażniać wrażliwą skórę pod pachami, która narażona jest na podrażnienia np. po goleniu oraz otarcia przez ubrania. Dobrym wyjściem jest stworzenie własnego dezodorantu z naturalnych składników. 

Przygotuj:

Olejek eteryczny marki Etja (ja wybrałam cytrynowy) – wystarczy kilka kropel
Woda destylowana – ok. 200 ml
Chlorek magnezu – kilka łyżeczek do herbaty (czysty do analizy) – najczęściej dostępny w płatkach
Opakowanie np. po mgiełce do ciała
Plastikowy kubek/ pojemnik oraz mieszadełko

Do plastikowego pojemnika wlewamy wodę destylowaną a następnie wsypujemy chlorek magnezu w płatkach, do czasu aż będzie się on rozpuszczać (jak przestaje się rozpuszczać nie dorzucamy chlorku magnezu). Mieszamy całość i powstaje nam tzw. Oliwa magnezowa do której dodajemy kilka kroplel olejku eterycznego – ja wybrałam Etja cytrynowy).

 Ważne aby pamiętać, że olejki zapachowe to nie to samo co olejki eteryczne, ponieważ zapachowe są najczęściej syntetyczne i mogą być szkodliwe dla zdrowia, natomiast eteryczne mają właściwości lecznice i prozdrowotne. Taką mieszankę należy przelać do pojemnika po mgiełce do ciała i stosować jako dezodorant. 

Dezodorant stosujemy jak mgiełkę rozpylając pod pachami, jeśli będzie szczypać skóra, jest to objaw normalny (chlorek magnzu ma leczniczy wpływ na skórę) ale aby go zredukować należy dolać do mieszanki wody destylowanej.

ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY ETJA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...