Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 30 września 2015

NOWE SMAKI - KULTURYSTA.COM





Sklep Kulturysta.com ma w swojej ofercie odżywki nie tylko dla tytułowych kulturystów, ale dla każdej osoby która żyje aktywnie i uprawia sport.

 Odżywka 100% Whey Protein Professional występuje w kilku wersjach smakowych (poprzednio miałam przyjemność recenzować jej smak czekoladowy, a tym razem wybrałam z nich kokos – śmietanka, ponieważ byłam bardzo ciekawa nowego smaku). 

Nie jest on ani słodki, ani zbyt mdły i ma lekko mleczny smak. Najlepiej jest przygotowywać napój zawsze w shakerze – kubku ze sklepu Kulturysta.com, ponieważ dzięki temu można zapobiec powstawaniu grudek i dobrze zmieszać napój. 

Najlepiej jest wypijać napój przed treningiem lub uprawianiem sportu, używać do jego przyrządzenia zimnej lub letniej wody. Preparat jest odpowiedni dla osób, które się odchudzają ponieważ ma niewielką zawartość węglowodanów i tłuszczy, a został również wzbogacony tauryną.

Taki produkt dostarcza nam odpowiednich składników i witamin na cały dzień. Należy również pamiętać o zdrowym odżywianiu i aktywności fizycznej każdego dnia:)


Jak widzicie shaker jest bardzo poręczny oraz nowoczesny, można mieć go zawsze przy sobie - na siłowni czy podczas ćwiczeń na świeżym powietrzu:)



Już przygotowany pyszny koktajl:) Na stronie sklepu możecie znaleźć również ciekawe przepisy kulinarne z wykorzystaniem produktów ze sklepu KULTURYSTA.COM

ZAPRASZAMY DO SKLEPU KULTURYSTA.COM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...