Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

wtorek, 15 września 2015

MLECZKO KASZTAN BIELENDA

ZAPRASZAM NA WWW.BIELENDA.PL



Mleczko do demakijażu twarzy z kasztanowcem marki Bielenda znajduje się w 200 ml opakowaniu, a jego konsystencja jest lekka, kremowa, a samo mleczko ma kolor biały oraz subtelny zapach. 



Łączy w sobie funkcje mleczka z tonikiem do demakijażu. Jest dedykowany dla skóry wrażliwej, cienkiej z tendencją do naczynek oraz zaczerwienień. W moim przypadku naczynka dominują na skórze policzków, dlatego demakijaż musi być niezwykle delikatny. 

Mleczko dobrze zmywa makijaż, nie pozostawia skóry ściągniętej, dobrze również radzi sobie z demakijażem okolic oczu, nie podrażniając ich. Na minus oceniam jedynie wydajność produktu, która jest średnia.

1 komentarz:

  1. Miałam z tej serii maseczkę na naczynka i byłam zadowolona ;)
    Na mleczko raczej się nie skuszę, bo wole płyny micelarne.

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...