Obserwatorzy

KOMENTARZE

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Zależy mi jednak, aby to była w pełni szczera opinia, a nie krótkie hasło "super blog", "fajna notka". Zostawcie adres swojego bloga, chętnie zajrzę. Będzie mi miło jak zaobserwujecie, ja również wtedy to zrobię. Tylko dajcie znać.
Jeśli masz pytanie albo oczekujesz porady zostaw komentarz - na pewno na niego odpowiem.

środa, 30 września 2015

Recenzja maski do włosów V.LABORATIORIES - BIOCLARE PRO ARGAN OIL



Maseczka Bioclare Pro Argan Oil, to profesjonalna maska nawilżająca do włosów, przeznaczona do stosowania w salonach fryzjerskich. Produkt znajduje się w ekonomicznym 1000 ml pudełku, które wystarcza na dlugo oraz ma prosta, czytelna szate graficzna.


   Dodatkowy plus, że opakowanie zawiera nakładkę, która chroni produkt przed wylewaniem i zapewnia utrzymanie czystości oraz świeżości produktu. Maska ma kremową konsystencję, odpowiednią – nie za rzadką ani nie za gęstą, dobrze rozprowadza się i wciera w włosy. 

Maska ma kolor jogurtowo – kremowy. Ma delikatny, subtelny, słodki zapach, który uprzyjemnia stosowanie produktu. Na długie włosy należy nałożyć go dość dużo, szczególnie jeśli są bardzo zniszczone (jak moje) ponieważ chłoną składniki odżywcze.

 Po spłukaniu są gładsze oraz łatwiej się je rozczesuje, nie zauważyłam natomiast poprawy końcówek oraz bardzo dużego nawilżenia. Nie mniej jednak włosy wyglądają po niej dobrze oraz się nie przetłuszczają dlatego polecam wszystkim wypróbować.

ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY V.LABORATORIES

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...